Jak zrobić zakupy w Skalmar/Umówić się na pomiar
Instrukcja
- W celu przyspieszenia i ułatwienia informacji o ofercie – prosimy o przesłanie drogą elektroniczną lub telefonicznie – zapytania dotyczącego produktu wraz z przybliżeniem wymiarów. Obsługa Klienta Skalmar wyceni oferowany produkt. Po akceptacji cenowej prosimy o: Patrz: Punkt 2
- Należy skontaktować się drogą telefoniczną lub mailową w celu umówienia się na pomiar
Numer kontaktowy + 48 12 656 20 04 lub + 48 12/ 278 50 58
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Obsługa biura ustala odpowiedni termin przyjazdu. Wizyta powinna odbyć się od 1 do 4 dni od zgłoszenia.
- Pomiary odbywają się w godzinach od 8.00 do 19.00 w dniach od poniedziałki do piątku*
*istnieje możliwość umówienia pomiaru w sobotę – za porozumieniem z BOK. - Podczas pomiaru pracownik Skalmar zobowiązany jest do przedstawienia oferty Skalmar w zakresie możliwości jej prezentacji**
a) Katalogi Tkanin
b) Miniatury systemów
c) Wzorniki produktów
**w przypadku systemów o większych gabarytach (mocowanie na ścianie) Pracownik Skalmar może nie posiadać wzorników. Niezbędna wówczas wizyta w BOK SKALMAR Kraków lub Czarnochowice. - Podczas pomiaru Pracownik Skalmar wycenia wybrany przez Klienta produkt, i przedstawia pełną ofertę.
- Klient ma możliwość podpisania umowy od razu podczas wizyty pracownika Skalmar.
- W celu uruchomienia Zamówienia/Zlecenia Klient zobowiązany jest do uregulowania zaliczki 50% wartości Zamówienia/Zlecenia brutto gotówką Pracownikowi Skalmar wraz z otrzymaniem potwierdzenia KP lub przelewem na wskazany rachunek bankowy w ofercie.
- W przypadku przedpłaty 100% wartości Zamówienia brutto Klient otrzymuje odpowiedni rabat, w zależności od sezonu i produktu.
- Dniem uruchomienia Zamówienia/Zlecenia jest wpływ środków na konto firmy Skalmar.
- Termin realizacji Zamówienia/Zlecenia – w zależności od produktu. Ustalony podczas pomiaru.
- Po otrzymaniu należności BOK Skalmar wystawia fakturę VAT lub paragon. Następnie dokument dostarczany jest drogą mailową, pocztą lub dostarczany jest osobiście przez Pracownika Skalmar w dniu montażu.
- W przypadku pomiaru niesfinalizowanego w dniu przyjazdu Pracownika Skalmar – zlecenie trafia do „Pomiarów Oczekujących”. Klient nie ponosi opłaty wynikającej z przyjazdu Skalmar na miejsce pomiaru/wizyty.
- Klient ma możliwość otrzymania oferty drogą mailową po zakończeniu wizyty Skalmar w ciągu 4 dni.
- Klient ma możliwość do podpisania umowy, sfinalizowania oferty drogą mailową wraz z dokonaniem przelewu na poczet zaliczki lub przedpłaty.
Wówczas prosimy o przesłanie potwierdzenia na maila: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wraz z wpisaniem numeru oferty w tytule przelewu. - Pozostałe Istotne Warunki Zamówienia/Zlecenia Klient otrzymuje wraz z podpisaniem Zamówienia/Zlecenia.