Naprawy

Wypełnij formularz


Serwis pogwarancyjny Skalmar

Oferujemy płatne naprawy, serwisy i wymiany pogwarancyjne produktów firmy Skalmar – wyłącznie po wcześniejszej weryfikacji technicznej.

  • Naprawiamy wyłącznie produkty Skalmar, do których posiadamy części zamienne.
  • Nie serwisujemy produktów innych marek.
  • Nie wszystkie naprawy podlegają naprawie.
  • Możemy odmówić naprawy produktów starszych niż 4 lata – ze względu na brak dostępnych komponentów.
  • Wymiany tkanin wykonujemy na indywidualne zamówienie – po oględzinach i akceptacji warunków.
  • Produkt musi być czysty. Zabrudzone produkty nie będą przyjmowane do serwisu.

Jak zgłosić produkt do naprawy?

  • Wypełnij formularz serwisowy znajdujący się poniżej.
  • Prześlij zgłoszenie mailowo.
  • Poczekaj na kontakt – ustalimy szczegóły.
  • Dostarcz produkt do serwisu:

Adres dostawy:
Czarnochowice 269, 32-020 Wieliczka
Kontakt: 12 278 50 58 (pon.–czw. 10:00–14.00)

Ważne informacje:

  • Towar musi być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony na czas transportu.
  • Do zestawu należy dołączyć wszystkie akcesoria.
  • Naprawy są wyceniane indywidualnie.
  • Nie prowadzimy utylizacji starych produktów – klient zobowiązany jest do ich odbioru.
  • Produkty nieodebrane po zakończeniu serwisu nie będą przechowywane dłużej niż 14 dni.

*W przypadku braku kontaktu z naszej strony do 24h prosimy o kontakt:
BOK BIEŻANOWSKA
12 656 20 04, kom. 790 207 959 lub mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zdjęcia są własnością firmy SKALMAR i są objęte prawami autorskimi. Wykorzystywanie zdjęć bez zgody właściciela Skalmar narusza prawo i będzie egzekwowane przed odpowiednimi organami państwowymi.