Naprawy
Wypełnij formularz
Serwis pogwarancyjny Skalmar
Oferujemy płatne naprawy, serwisy i wymiany pogwarancyjne produktów firmy Skalmar – wyłącznie po wcześniejszej weryfikacji technicznej.
- Naprawiamy wyłącznie produkty Skalmar, do których posiadamy części zamienne.
 - Nie serwisujemy produktów innych marek.
 - Nie wszystkie naprawy podlegają naprawie.
 - Możemy odmówić naprawy produktów starszych niż 4 lata – ze względu na brak dostępnych komponentów.
 - Wymiany tkanin wykonujemy na indywidualne zamówienie – po oględzinach i akceptacji warunków.
 - Produkt musi być czysty. Zabrudzone produkty nie będą przyjmowane do serwisu.
 
Jak zgłosić produkt do naprawy?
- Wypełnij formularz serwisowy znajdujący się poniżej.
 - Prześlij zgłoszenie mailowo.
 - Poczekaj na kontakt – ustalimy szczegóły.
 - Dostarcz produkt do serwisu:
 
Adres dostawy:
 Czarnochowice 269, 32-020 Wieliczka
 Kontakt: 12 278 50 58 (pon.–czw. 10:00–14.00)
Ważne informacje:
- Towar musi być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony na czas transportu.
 - Do zestawu należy dołączyć wszystkie akcesoria.
 - Naprawy są wyceniane indywidualnie.
 - Nie prowadzimy utylizacji starych produktów – klient zobowiązany jest do ich odbioru.
 - Produkty nieodebrane po zakończeniu serwisu nie będą przechowywane dłużej niż 14 dni.
 



