Reklamacja

Wypełnij formularz


Aby skorzystać z gwarancji na dany produkt należy wypełnić formularz. W przypadku zakupu towaru bez montażu należy dostarczyć produkt do siedziby Skalmar sj.
Warunkiem rozpoczęcia procesu gwarancyjnego jest posiadanie przez Klienta karty gwarancyjnej, paragonu lub faktury.
Jak zapakować towar?

  • Towar należy zapakować w sposób umożliwiający transport.
  • Towar musi być kompletny. Jeśli w zestawie były akcesoria, należy je również dołączyć.
  • Adres: Skalmar T. Skalniak, A. Mazur s. j. ul. Bieżanowska 78A, 30-826 Kraków

*W przypadku braku kontaktu z naszej strony do 24h prosimy o kontakt:
BOK BIEŻANOWSKA, BOK CZARNOCHOWICE
12 626 20 04, 12 278 50 58
kom. 790 207 959, 790 200 078
lub mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.